Nasza firma przechodzi ekscytujące zmiany!

Po raz pierwszy zaprezentowaliśmy logo w nowej wersji na 37 Międzynarodowych Energetycznych Targach Bielskich ENERGETAB, gdzie spotkało się z bardzo pozytywnym odbiorem odwiedzających nasze stoisko gości.

Co się zmienia?

Logo zyskało sygnet i nowy claim: „Connecting since 1982”,  który teraz nawiązuje do historii powstania firmy, podkreślając nasze korzenie i wartości.

  1. Sygnet wzmacnia identyfikację wizualną naszej marki, przyciąga uwagę i buduje spójność w komunikacji. Jest to nowy symbol naszej marki, który będzie nam towarzyszył w różnych formach – na produktach, materiałach promocyjnych, w mediach społecznościowych.

W erze cyfrowej, gdzie marka musi być rozpoznawalna na wielu platformach, sygnet umożliwia szybkie, efektywne i łatwe identyfikowanie nas w miejscach, gdzie pełna wersja logo może być trudna do zastosowania.

Sygnet pozwala zbudować rozpoznawalną tożsamość wizualną. Dzięki niemu nasza marka będzie bardziej zapadać w pamięć i wyróżniać się wśród naszej branży.